• Hvad kan vi?
  • Hvem er vi?
  • Kontakt os
  • Vores arrangementer
    • Gå hjem-møder
    • Workshop for par om personprofiler
    • Inspirationsdag 2021
  • Ledige stillinger
    • Nye partnere søges
    • Kontorleder
    • Kontorassistent
    • Erhvervspsykolog
  • Skip to main content
  • Skip to footer

Ploug Niemann Ledelsesrådgivning

  • Hvad kan vi?
  • Hvem er vi?
  • Kontakt os
  • Vores arrangementer
    • Gå hjem-møder
    • Workshop for par om personprofiler
    • Inspirationsdag 2021
  • Ledige stillinger
    • Nye partnere søges
    • Kontorleder
    • Kontorassistent
    • Erhvervspsykolog

KONTORASSISTENT

DSC07787

Kontorassistent til travlt, hyggeligt konsulenthus

Har du lyst til et arbejde med både kontor- og praktiske opgaver? Synes du, det er givende at hjælpe kolleger og være medvirkende til, at hverdagen i firmaet fungerer bedre for alle?

Ploug Niemann Lederudvikling A/S søger en ansvarlig og kompetent kontorassistent til konsulenthusets daglige drift. Vi er et mindre konsulenthus med 25 års erfaring med rådgivning af ledere og lederteams. Vi har til huse på tre etager i en ældre ejendom på Nikolaj Plads midt i København, og her modtager vi ledere fra både offentlige og private virksomheder til coachingsamtaler samt workshops for grupper og seminarer i vores intime, eksklusive omgivelser.

Vi søger en ansvarlig, kompetent og behagelig kontorassistent, der kan sikre, at dagligdagen i huset glider smidigt, aflaste vores travle konsulenter og sørge for, at kunderne modtages med smil og frisk kaffe. Vi forestiller os, at du er imødekommende, ansvarsbevidst og kan arbejde selvstændigt med flere bolde i luften ad gangen, selv når der er travlt. Du har et smil på læben, et ægte ”service-gen” og er frisk på at springe til, hvor der er brug for hjælp. Som kontorets praktiske ”blæksprutte” vil dine vigtigste opgaver helt konkret være:

  • Betjening af husets gæster, herunder modtagelse, opdækning og afrydning af møder
  • Stå for forplejning til møder og seminarer i huset
  • Indkøb af diverse ting til kontoret
  • Printning, scanning og arkivering
  • Diverse ad hoc-opgaver, både praktiske og administrative.

Dine vigtigste kompetencer er:

  • Erfaren bruger af Outlook og Word
  • Mundtligt og skriftligt dansk på højt niveau
  • Serviceminded med flair for at løse praktiske opgaver.

Dig som person:

  • Du er et modent, ansvarligt og imødekommende menneske
  • Du er planlæggende, struktureret og meget handlingsorienteret
  • Du arbejder systematisk og er god til at levere inden deadline
  • Du er positiv, hjælpsom og empatisk, både i forhold til dine kolleger og husets kunder.

Vi forestiller os, at du enten lige er startet på dine sabbatår eller er en erfaren person, der har mod på nye udfordringer, og i hvert fald kan arbejde hos os i mindst et år og gerne mere. Din alder og uddannelse er underordnet, blot du opfylder de kompetencemæssige og personlige krav.

Arbejdstiden er på 25 timer om ugen og vil ligge fra tirsdag til torsdag fra kl. 8-16. Stillingen er ledig til besættelse snarest muligt. Vi holder samtaler løbende, til vi finder den rigtige til jobbet.

Send din ansøgning til cl@ploug-niemann.dk senest den 21. marts 2023. Hvis du vil høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at ringe til teamleder Caroline Lyhning, 40 57 57 03.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Footer

pn_logo600x91

LEDELSESRÅDGIVNING

Nikolaj Plads 30, 2.sal
1067 København K
31 15 06 06
Åbent 9-15

Rikke Ploug
26 22 33 60
rpn@ploug-niemann.dk
LinkedIn

Hans Niemann
26 21 44 60
hn@ploug-niemann.dk
LinkedIn

Erik Barfoed
21 48 15 69
eb@ploug-niemann.dk
LinkedIn

Få vores nyhedsbrev

Privatlivspolitik

All rights reserved Ploug Niemann Ledelsesrådgivning A/S. Design: Pernille Kleinert & Katja Bjarnov Lage. Web Development: Sandvall

Copyright Plough Niemann
Website by Sandvall

Administrer samtykke til cookies
Vi bruger cookies til at optimere vores websted og vores service.
Funktionsdygtig Altid aktiv
Den tekniske lagring eller adgang er strengt nødvendig med det legitime formål at muliggøre brugen af en specifik tjeneste, som abonnenten eller brugeren udtrykkeligt har anmodet om, eller udelukkende med det formål at overføre en kommunikation via et elektronisk kommunikationsnet.
Præferencer
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for det legitime formål at lagre præferencer, som abonnenten eller brugeren ikke har anmodet om.
Statistikker
Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til statistiske formål. Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til anonyme statistiske formål. Uden en stævning, frivillig overholdelse fra din internetudbyders side eller yderligere optegnelser fra en tredjepart kan oplysninger, der er gemt eller hentet til dette formål alene, normalt ikke bruges til at identificere dig.
Marketing
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for at oprette brugerprofiler med henblik på at sende reklamer eller for at spore brugeren på et websted eller på tværs af flere websteder med henblik på lignende markedsføringsformål.
Vælg muligheder Manage services Vælg forhandler Læs mere om disse formål
Præferencer
{title} {title} {title}