KONTORLEDER SØGES

Kontorleder til travlt, hyggeligt konsulenthus
Vil du være en del af en energisk, professionel arbejdsplads med en varm og anerkendende omgangstone? Trives du med rollen som den stærke tovholder, som får en travl hverdag til at glide? Og har du samtidig lyst til at arbejde midt i København med udsigt til en af byens hyggeligste pladser?
Ploug Niemann Ledelsesrådgivning A/S søger en erfaren og kompetent kontorleder til projektledelse, økonomistyring og kundebetjening. Vi er et mindre konsulenthus med 25 års erfaring med rådgivning af ledere og lederteams. Vi har til huse i en ældre ejendom på Nikolaj Plads midt i København, og her modtager vi ledere fra både offentlige og private virksomheder til coaching i vores intime, eksklusive omgivelser, ligesom vi holder rådgivningssessions og seminarer både i huset og ude hos vores kunder.
Vi søger en erfaren, kompetent og behagelig kontorleder, der kan sikre, at dagligdagen i huset glider smidigt, aflaste vores travle konsulenter og sørge for, at kunderne modtages med smil og frisk kaffe. Ud over husets daglige drift får du ansvar for projektledelse, økonomistyring, husets digitale værktøjer og for vores tre dygtige deltids-assistenter (studentermedarbejdere).
Vi ser gerne, at du har en akademisk eller anden formel uddannelse, men lægger samtidig meget vægt på din erfaring og omhu og dit engagement.
Samtidig er det vigtigt for os at slå fast, at der ikke er tale om en konsulentstilling – heller ikke på længere sigt.
Dine vigtigste opgaver bliver:
- Projektstyring fra tilbud over projektplan og koordinering til fakturering.
- PA-opgaver for husets konsulenter, fx kalenderstyring, booking af transport og indkvartering mv.
- Økonomistyring, herunder budgetlægning og -opfølgning, betalinger og bogføring.
- Ledelse af husets assistenter og ansvar for sekretariatet, herunder indretning og indkøb.
- Understøttelse af brugen af digitale værktøjer, herunder værktøjer, vi endnu ikke har udpeget.
- Håndtering af opdateringer på vores hjemmeside og sociale medier.
- Forberedelse af møder og seminarer i form af fx programmer, drejebøger og handouts.
Dine vigtigste kompetencer er:
- Erfaring som PA eller projektleder
- Superbruger af digitale værktøjer, herunder Outlook og Excel
- Erfaring med projektstyringsværktøjer som Trello eller Monday
- Erfaring med budgetter, bogføring og økonomistyring
- Skriftligt dansk på højt niveau.
Dig som person:
- Du er et modent, ansvarligt og assertivt menneske.
- Du er planlæggende og strukturere.
- Du arbejder systematisk og er god til at levere mv. i god tid.
- Du er god til at arbejde med detaljer og til at kvalitetssikre dit eget og andres arbejde.
- Du er positiv, hjælpsom og empatisk, både i forhold til dine kolleger og husets kunder.
Stillingen er ledig til besættelse snarest muligt. Arbejdstiden er 30-37 timer om ugen efter eget ønske. Lønnen afhænger af dine kvalifikationer og erfaring.
Send din ansøgning til Search & Co, att. Charlotte Brandgaard, cbrandgaard@gmail.com. Vi indkalder løbende til samtaler.
Hvis du vil høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at ringe til Charlotte Brandgaard, telefon 5351 0005. Vi glæder os til at høre fra dig!